reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Emília Mesarošová

Emília Mesarošová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Emília Mesarošová a rozhodla som kandidovať do Európskeho parlamentu, som členkou SPOLU a na kandidátku ma zaradila koalícia Progresívne Slovensko a SPOLU OBČIANSKA DEMOKRACIA, kde som na 11. mieste. Som jednou zo žien ktoré svoj život žijú v dvoch rozdielnych krajinách. Kandidujem, pretože Slovensko je plné slušných pracovitých a talentovaných ľudí, ktorí sú hrdí na členstvo v EÚ, ale často sa v nej cítia druhoradí. Je to aj situácia Slovákov a Sloveniek žijúcich v zahraničí. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Zápas proti zlu vyhráme len vtedy, ak spojíme sily

Emília Mesarošová

Politika Zápas proti zlu vyhráme len vtedy, ak spojíme sily

Zápas proti zlu vyhráme len vtedy, ak spojíme sily. Nastal čas na zmenu. Skutočne Európska spravodlivosť, spravodlivosť pre celé Slovensko a členské štáty EÚ.Voľby do EURÓPSKEHO PARLAMENTU sa budú konať dňa 25.5.2019.

  • 7. máj 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 146x
  • 2
Kto vlastne som? Som Európanka, Slovenka alebo oboje?

Emília Mesarošová

Kto vlastne som? Som Európanka, Slovenka alebo oboje?

Slovensko je stredom Európy, v prvom rade sme Slováci a naše národné záujmy presadíme iba tam, kde s našou kultúrou patríme. Preto si musíme správne vybrať. Kto sú Slováci? Slováci sú životaschopní ľudia a verím, že vedia čo chcú.

  • 23. apr 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 321x
  • 0
Som slovenskou opatrovateľkou v Rakúsku, a preto kandidujem

Emília Mesarošová

Politika Som slovenskou opatrovateľkou v Rakúsku, a preto kandidujem

Som jednou zo žien, ktoré svoj život žijú v dvoch rozdielnych rodinách. Polovicu mesiaca som doma na východnom Slovensku a druhú polovicu mesiaca v úplne cudzej rodine v Rakúsku.

  • 24. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 125x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu